IPOH.com.my Photo Gallery BIZ Net My Classifieds Property Maps Car Mart Hotjobs2u.com

Google
Web ipoh.com.my

Hot JobsMy ClassifiedsBidValley AuctionsIpoh DatingAutomobileIT NewsPerak WatchReal Estate
Go Back   Ipoh Community Forums > Search Forums
User Name
Password
FAQ Googlemap ME Vb Music Members List Calendar vBRadio Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: CKH
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 18-04-2006, 11:46 PM
Replies: 6,611
Views: 192,220
Posted By CKH
IJRT I finally can post now! :D

IJRT I finally can post now! :D
Forum: General Discussion 14-02-2006, 09:14 AM
Replies: 38
Views: 1,965
Posted By CKH
Post What a heart-moving story! He's a real good guy!

What a heart-moving story! He's a real good guy!
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 10-02-2006, 09:22 AM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post Wow everyone has an angpow waiting for me ah......

Wow everyone has an angpow waiting for me ah... hmmm sounds a little bit scary.. :rolleyes: tongue.gif
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 09-02-2006, 03:01 PM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post OK! Gong Xi Fa Cai, Hop Hop Kor Kor! Gong Xi Fa...

OK!

Gong Xi Fa Cai, Hop Hop Kor Kor!
Gong Xi Fa Cai, Kris Kor Kor!
Gong Xi Fa Cai, RF Kor Kor!
Gong Xi Fa Cai, S8 Kor Kor!
Gong Xi Fa Cai, Ipohmari Kor Kor!
Gong Xi Fa Cai, i39 Kor Kor!

:D ...
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 09-02-2006, 10:43 AM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post I didnt know Hop Hop is uncle wo... he doesnt...

I didnt know Hop Hop is uncle wo... he doesnt sound like an uncle hahaha... anyway...

Go Xi Fa Cai, Uncle Hop Hop! :D
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 09-02-2006, 09:21 AM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post Gong Xi Fa Cai, Uncle Barry! :D Gong Xi Fa Cai,...

Gong Xi Fa Cai, Uncle Barry! :D
Gong Xi Fa Cai, Uncle Cle! :D
Gong Xi Fa Cai, Uncle King! :D
Gong Xi Fa Cai, Uncle OT! :D

graemlins/roflmao.gif
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 09-02-2006, 12:21 AM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post Uncle OT, sadly I don't have many uncles and...

Uncle OT, sadly I don't have many uncles and aunties to visit... sigh...

Well I actually like to spend money... spend money on the things I like... :D
Forum: Fun Yard 08-02-2006, 04:37 PM
Replies: 228
Views: 3,275
Posted By CKH
Post ^^ about winning. ;)

^^ about winning. ;)
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 08-02-2006, 02:46 PM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post Very true. Can save it for future use...

Very true. Can save it for future use ma...

Uncle OT, I wont keep my angpow money in the drawer forever la... And I have to keep my angpow money unused, or who gonna sponsor me to visit you in US? ...
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 08-02-2006, 12:11 PM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post I still don't understand your theory... It doesnt...

I still don't understand your theory... It doesnt make sense to me... :confused: btw my angpow money are all notes. ;)

I understand your theory. It makes sense to me. Very well said. :D ...
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 08-02-2006, 09:29 AM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post Hmmm please forgive my dumbness, I don't really...

Hmmm please forgive my dumbness, I don't really understand I39's accounting taichi. The angpows (got money inside) that I received last year are still inside my drawer.
Forum: Fun Yard 06-02-2006, 10:55 PM
Replies: 228
Views: 3,275
Posted By CKH
Post I win.

I win.
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 06-02-2006, 10:54 PM
Replies: 45
Views: 1,526
Posted By CKH
Post LOL! Me too... I also keep my angpow money unused.

LOL! Me too... I also keep my angpow money unused.
Forum: General Discussion 06-02-2006, 02:02 PM
Replies: 83
Views: 2,220
Posted By CKH
Post Becuz Zhang Ziyi and Michelle Yeoh are famous and...

Becuz Zhang Ziyi and Michelle Yeoh are famous and popular in US...
Forum: Fun Yard 04-02-2006, 01:24 AM
Replies: 228
Views: 3,275
Posted By CKH
Post ^^ not when i'm around. ;)

^^ not when i'm around. ;)
Forum: Fun Yard 03-02-2006, 11:58 AM
Replies: 228
Views: 3,275
Posted By CKH
Post I win! :D

I win! :D
Forum: Fun Yard 03-02-2006, 11:58 AM
Replies: 35
Views: 1,500
Posted By CKH
Post When I said I never beat you, it means I never...

When I said I never beat you, it means I never beat you and be the #1. ;)
Forum: Fun Yard 02-02-2006, 07:37 PM
Replies: 4
Views: 570
Posted By CKH
Post LMAO!!!! Oh man I was really such a fool!...

LMAO!!!!

Oh man I was really such a fool! lol

Should I dye my hair to blonde now? lol

Oh btw RF, I thought you was the first? You must had tried it before putting it on here to fool me... lol
Forum: Fun Yard 02-02-2006, 07:19 PM
Replies: 4
Views: 570
Posted By CKH
Post What the heck?!!!!!! I was such a silly fool...

What the heck?!!!!!!

I was such a silly fool kept clicking every link until I got :mad:

Pffffffttttttttttt!

tongue.gif
Forum: Fun Yard 02-02-2006, 07:16 PM
Replies: 228
Views: 3,275
Posted By CKH
Post Actually I got to make a few good online buddies...

Actually I got to make a few good online buddies through this game in the other forum. So this game is actually kinda special to me. ;)
Forum: Fun Yard 02-02-2006, 02:42 PM
Replies: 35
Views: 1,500
Posted By CKH
Post yeah loh. as what uncle ot said. keep playing la....

yeah loh. as what uncle ot said. keep playing la. i nvr beat u. u can consider to quit only after i beat u in this game. haha. (tat means u hv to keep playing everyday, every month and every year,...
Forum: City Focus 02-02-2006, 02:35 PM
Replies: 29
Views: 1,321
Posted By CKH
Post same as past years loh. eat alot, drink alot......

same as past years loh. eat alot, drink alot... can feel my weight is increasing and increasing... very few gatherings, just 1 superly boring gathering (the other one canceled :( )... watch alot of...
Forum: Minum Kopi, Makan Pau 02-02-2006, 11:55 AM
Replies: 6,611
Views: 192,220
Posted By CKH
Post ^^ same here. sigh...

^^ same here. sigh...
Forum: Fun Yard 27-01-2006, 03:20 PM
Replies: 228
Views: 3,275
Posted By CKH
Post Yeah I was 3 when I registered in this forum. ...

Yeah I was 3 when I registered in this forum. graemlins/roflmao.gif

Good idea! And now we are turning this into a chatting thread. ;)
Forum: Fun Yard 27-01-2006, 02:47 PM
Replies: 228
Views: 3,275
Posted By CKH
Post graemlins/wave.gif graemlins/wave.gif I'm...

graemlins/wave.gif graemlins/wave.gif I'm sometimes 5 and other times when i'm on good behaviour, I'm 7 :D graemlins/wave.gif graemlins/wave.gif [/b]</font>[/QUOTE]Haha yeah! I'm a...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +8. The time now is 11:46 PM.


Powered by vBulletin Version 3.5.3
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
vB Ad Management by =RedTyger=
Copyright Ipoh-Online Sdn. Bhd. (411730-W) 2006